Program komputerowy Asseco WF-Mag Mobile
Program WF-Mag Mobile jest częścią zintegrowanej oferty Asseco WAPRO Mobile. Jest to system rozwiązań mobilnych przeznaczony na urządzenia typu PDA (Personal Digital Assistant). Dedykowany dla firm posiadających pracowników w terenie. Zapewnia sprawną komunikację oraz szybką i bezpieczną synchronizację danych pomiędzy centralą firmy a jej pracownikami działającym poza centralą.
Przeznaczenie
- urządzenia typu Pocket PC (iPAQ)
- udostępnienie bogatej funkcjonalności programu WF-Mag dla Windows urządzeniom przenośnym
Funkcje
- Pełna oferta towarów i usług - szczegółowe informacje
o asortymencie - Współpraca z wieloma magazynami i wieloma firmami
- Aktualne cenniki - praktycznie dowolna ilość cen, łącznie z cenami dedykowanymi dla konkretnych grup kontrahentów na wybrane kategorie asortymentowe
- Bieżące stany magazynowe
- Pełne dane o kontrahentach wraz z kontaktami
- Kontrola zaległości kontrahentów wraz ze szczegółami zaległych, nierozliczonych dokumentów
- Obroty kontrahentów za dowolny okres z podaniem szczegółowych danych o sprzedaży towarów.
- Wystawianie zamówień (Pre-selling)
- Sprzedaż (Van-selling) - faktury
- Dokumenty magazynowe
- Dokumenty finansowe - prowadzenie kasy
- Windykacja należności
- Raporty sprzedaży handlowca
- Funkcjonalność przydatna dla właścicieli firm pokazująca ogólną i szczegółową sprzedaż firmy, analizę finansów, zamówień, należności i zobowiązań.
- Drukowanie dokumentów zamówień, faktur, dokumentów kasowych i innych raportów na drukarkach mobilnych
- Wysyłanie raportów na skrzynkę e-mail
- Współpraca z czytnikami kodów kreskowych
Zalety
- bardzo atrakcyjny i intuicyjny interfejs
- mechanizm "szukanie intuicyjne" znany z WF-Maga - bardzo ułatwia pracę
- Zastosowanie serwera bazy danych SQL- aplikacja może swobodnie zarządzać nawet dużą ilością danych.
- Praca z kartoteką liczącą ponad 45.000 pozycji asortymentowych nie powodowała żadnych problemów wydajnościowych
Korzyści ze stosowania
- Natychmiastowy dostęp do wszystkich informacji bez potrzeby komunikowania się z firmą
- Znaczące skrócenie czasu obsługi zamówienia - zamówienie po zarejestrowaniu od razu może zostać przesłane do firmy
- Wyeliminowanie papierowego bałaganu i możliwości pomyłek - wszystko odbywa się w sposób elektroniczny
- Redukcja kosztów - nikt nie musi odbierać telefonów i faksów oraz powtórnie rejestrować dokumentów do systemu w firmie
- Dokument po wprowadzeniu przez handlowca lub sprzedawcę w terenie automatycznie trafia do systemu w centrali.
- Efektywniejsze wykorzystanie handlowców w terenie - informacje o zaległościach czy obrotach pozwalają na jednoczesną sprzedaż, windykacje należności, negocjacje itd.
- Możliwość obsługi większej ilości kontrahentów - warsztat pracy jest w kieszeni i nie zależymy od innych pracowników w centrali